گزارش نمایشگاه کتاب استانی سیستان و بلوچستان

چهاردهمین نمایشگاه کتاب استانی از تاریخ 27/11/90 در زاهدان با حضور مسئولین افتتاح شد.
غرفه اختصاص یافته به مؤسسه برخلاف تأکیدیه معاونت امور فرهنگی ، 9 متر بود که در چینش و معرفی کتابها ، دشواریهایی ایجاد کرد.
شایان ذکر است در طول مدت برگزاری نمایشگاه آقایان درّی معاون امور فرهنگی وزارت ارشاد اسلامی ، مهندس علی محمد آزاد استاندار زاهدان ، آیت الله سلمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه زاهدان و همچنین به دفعات آقای دانشی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان از غرفه قدرولایت بازدید و از نزدیک با محصولات فرهنگی منتشرشده آشنا شدند.
یادآوری می شود استقبال مردم از نمایشگاه خصوصاً در روزهای پایانی نسبتاً زیاد و اقدام به خرید کتابهای مورد نیاز خود نمودند.
ضمناً کتابهایی مانند مفاتیح ، نهج البلاغه ، خانواده موفق ، روانشناسی آرامش و راحتی ، کتاب جدید مجلس و نمایندگان مجلس آنگونه که باید باشند ، تعدادی از کتابهای دیدگاه حضرت امام خمینی (ره) و رهبری و تاریخ معاصر و همچنین در بخش کودکان پیداکن بچسبان ، ببین و بگو ، رنگین کمان الفبا و تیک تاک از فروش بیشتری برخوردار بود.
ضمناً حمل و نقل کتابها معمولاً به درستی انجام نمی گیرد و این امر موجب پاره شدن کارتن کتابها و خسارت به کتابهای داخل آن می شود و تاکنون چندین مرتبه به مسئولین نمایشگاهها و مسئول حمل بار یادآوری شده ولیکن ترتیب اثری داده نشده است.