دیدار مسئولین موسسه با معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

دوشنبه 24 بهمن مدیر مسئول و یکی از اعضای هیئت مدیره موسسه فرهنگی هنری قدرولایت ، با جناب آقای درّی معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار داشتند.
در این دیدار مسائل مختلفی مطرح گردید.در زمینه نمایشگاههای استانی و میزان اختصاصی غرفه به موسسه متناسب با تعداد آثار ، توضیح داده شد و عدم رعایت حداقل کف قرارداد غرفه برای موسسه (12متر) که ایشان تصویب کرده بودند.
معاون امورفرهنگی تأکید داشتند که از سال آینده ، نمایشگاههای کتاب استانی به سمت کیفیت محوری پیش رفته و از مدیران و مسئولان انتشارات خواسته خواهد شد تا در نمایشگاهها شرکت نمایند.همچنین استانهایی که بتوانند فضا و کیفیت لازم را برای نمایشگاه تأمین نمایند در اولویت قرار خواهند گرفت.موسسه قدرولایت پیشنهاد نمود که برای رفع اشکال تخصیص غرفه متناسب ، ناشران یکسال درمیان در نمایشگاه هر استان شرکت کنند تا تعداد ناشران کاهش و میزان فضا افزایش یابد و هم کتابهای نمایش داده شده از تازگی بیشتری برای مردم برخوردار باشند.
موسسه در خصوص نحوه برگزاری نمایشگاههای هفته دفاع مقدس و فراخوان ناشران و دعوت حضوری و شفاهی آنان و علل تغییرحجم و سهم تعداد کتب ناشران در بسته های نمایشکاهی و عدم شرکت برخی ناشران توضیح داد.
درزمینه حمایت معاونت امور فرهنگی از کتب " سیره سیاسی حضرت امام خمینی (ره) " ، " مجلس و نمایندگان مجلس آنگونه که باید باشند " ، " تاریخ وقایع انتخابات 88 " نیز مذاکره صورت گرفت و مورد موافقت و دستور مساعد جناب آقای درّی قرار گرفت.