مصاحبه خبرگزاری ایکنا با مدیرمسئول موسسه قدرولایت

مدیر مسئول موسسه در مصاحبه با خبرگزاری ایکنا به تشریح آخرین فعالیتهای انتشاراتی موسسه پرداخت که متن منعکس شده در این خبرگزاری را ذیلاً ملاحظه می نمایید :
احمد عطايی، مدير مؤسسه فرهنگی ـ هنری قدر ولايت، در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا)، از تمديد نمايشگاه كتاب «انقلاب و بصيرت» خبر داد و گفت: مؤسسه فرهنگی ـ هنری قدر ولايت به مناسبت ايام‌الله دهه فجر، از پنجم بهمن‌ماه اقدام به برپايی 200 نمايشگاه سراسری كتاب با عنوان «بصيرت و انقلاب اسلامی» كرده بود كه اين نمايشگاه تا پايان هفته جاری و روز 27 بهمن‌ماه تمديد شد.
وی افزود: نمايشگاه سراسری كتاب با عنوان «بصيرت و انقلاب اسلامی» با حضور 35 ناشر و ارائه حدود 480 عنوان كتاب به صورت سراسری در حال برگزاری است.
عطايی عنوان كرد: كتاب «وظايف در شرايط فتنه»، رهنمودهای مقام معظم رهبری درباره وظايف اقشار مختلف جامعه در برابر فتنه‌های دشمن است.
مدير مؤسسه فرهنگی ـ هنری قدر ولايت گفت: كتاب «وظايف در شرايط فتنه» برای نخستين بار در بيست ‌و چهارمين نمايشگاه بين‌المللی كتاب تهران عرضه شد و در نمايشگاه بصيرت و انقلاب اسلامی در اختيار علاقه‌مندان قرار گرفت؛ استقبال از اين اثر به گونه‌ای بود كه كتاب مورد نظر در سه نوبت به چاپ رسيد و هم‌اكنون شاهد چاپ ششم آن هستيم.
وی اظهار كرد: كتاب‌های عرضه شده در نمايشگاه بصيرت و انقلاب اسلامی در چهار موضوع جريان نفاق، فتنه، جنگ نرم و بصيرت به معرض ديد بازديدكنندگان گذاشته شده است.