گزارش برگزاري نمايشگاه گيلان

در ساعت 9 صبح مورخه 17/10/90 نمايشگاه كتاب استان گيلان در محل دائمي نمايشگاهها خارج از شهر و با حضور اغلب مسئولين استان از جمله استاندار، امام جمعه و همچنيني آقاي درّي معاون امور فرهنگي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي افتتاح گرديد.
عليرغم تبليغات انجام شده از طريق صدا و سيما، نصب پوستر و بنر، سه روز اول از استقبال كمتري همراه بود. ليكن در روزهاي پاياني نمايشگاه و اطلاع مردم از تخفيف 50% كتاب حضور مردم چشمگير بود بطوريكه بُن اهدائي كتاب در اوايل روز به اتمام مي‌رسيد و بنا به اظهار مسئولين توزيع كننده بن‌ها ميزان ارائه بن نسبت به سال قبل تقريباً به دو برابر رسيد.
بازديد مدير كل ارشاد اسلامي و امام جمعه گيلان از غرفه قدرولايت و پاسخ به سؤالات آنان از جمله رويداد روزهاي برپايي نمايشگاه بود.
از ديگر نكات قابل توجه استقبال مردم از كتباهاي روان‌شناسي آرامش، خانواده موفق و تعدادي از عناوين كتابهيا ديدگاههاي حضرت امام و مقام معظم رهبري تحت عنوان جنگ نرم مانند وظايف در شرايط فتنه، فتنه و فتنه‌گران، تاريخ وقايع 88 بود.
شايان ذكر است عدم درج نام نويسنده در آثار مؤسسه و عدم آشنايي مردم از گروه محققين نشريه يكي از انتقاداتي بود كه از طريق مردم ابراز شد. اختتاميه اين نمايشگاه در تاريخ 24/10/90 برگزار گرديد.