اخبار دومین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس + عکس

سردار نقدی ، رییس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم افتتاحیه دومین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس در استان خراسان رضوی ( مشهد مقدس ) ، ازتمامی غرفه های شرکت کننده در این نمایشگاه بازدید و در جریان کم و کیف و مشکلات فشرده در حوزه دفاع مقدس قرار گرفتند.

ایشان ضمن بازدید از غرفه موسسه فرهنگی هنری قدر ولایت و صحبت با مسئولین این موسسه از کار موضوعی انجام شده در خصوص خاطرات دفاع مقدس ، تقدیر نموده و اظهار داشتند ، این نوع کار را در زمینه دفاع مقدس ندیده بودم ، کار بسیار خوبی است.

درزمینه کتابهای " تاریخ وقایع انتخابات 88 " و " درمشروطه چه گذشت؟ " توضیحاتی خدمت ایشان داده شد که اظهار علاقه و قدردانی کردند.رییس سازمان بسیج مستضعفین یادآورشدند که چرا موسسه با این آثار برجسته و مهم تا کنون مطرح نشده است؟ توضیح داده شد که تبلیغات کتاب چه در مطبوعات و چه در صداوسیما ، بسیار هزینه بر و از اقتصاد نشر موسسه فراتر است و درضمن مسئولین هم به تکلیف خود در طرح موسسات ارزشی چندان عمل نمی کنند.

خدمت سردار نقدی اعلام شد که موسسه زرحی با نام " طرح جهادی نشر " آماده کرده است و ایشان اظهار علاقه شدید کردند که در یک جلسه سه چهار ساعته این موضوع با  حضور معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ وارشاداسلامی و ایشان  بررسی شود و دستورپیگیری برگزاری این جلسه را به مسئول سازمان حفظ آثار وارزشهای دفاع مقدس و بسیج و معاون انتشارات این سازمان دادند که منتظر برگزاری آن هستیم. 

تصاویر: