سومین نمایشگاه تخصصی کتب تاریخ معاصر برگزار می‌شود

سومین نمایشگاه تخصصی کتب تاریخ معاصر برگزار می‌شود

 

سومین نمایشگاه تخصصی کتب تاریخ معاصر به دلیل تعطیلی دانشگاه از ۲۸ بهمن تا ۸ اسفندماه ۱۴۰۲ به مناسبت دهه فجر در ۸۰ دانشگاه سراسر کشور به صورت فیزیکی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، احمد عطایی، مدیر مسئول موسسه فرهنگی هنری قدر ولایت گفت: سومین نمایشگاه تخصصی کتب تاریخ معاصر به دلیل تعطیلی دانشگاه از ۲۸ بهمن تا ۸ اسفندماه ۱۴۰۲ به مناسبت دهه فجر با مشارکت نهاد رهبری به صورت فیزیکی در ۸۰ دانشگاه سراسر کشور به صورت فیزیکی برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این نمایشگاه فیزیکی در ۸۰ دانشگاه سراسر کشور کتب تاریخ معاصر عرضه می‌شود و در کنار برگزاری نمایشگاه نشست‌های تخصصی هم برگزار خواهد شد. نزدیک به ۳۰۰ عنوان کتب تاریخ معاصر که چاپ اول این کتاب‌ها از سال ۱۳۹۵ به بعد بوده است، شناسایی و انتخاب شده‌اند.

عطایی بیان کرد: سومین نمایشگاه تخصصی کتب تاریخ معاصر به مناسبت دهه فجر ولی به دلیل تعطیلی دانشگاه در تاریخ ۲۸ بهمن تا ۸ اسفند در ۸۰ دانشگاه سراسر کشور به صورت فیزیکی برگزار خواهد شد. پیش‌بینی ما حضور ۴۰ دانشگاه در این طرح بود که بعد از ورود نهاد رهبری این تعداد به ۸۰ دانشگاه رسیده است.

مدیر مسئول موسسه فرهنگی هنری قدر ولایت بیان کرد: حضور ۷۰ دانشگاه در طرح نمایشگاه تاریخ معاصر قطعی است و در حال رایزنی با یازده دانشگاه باقی مانده هستیم. این نمایشگاه با همراهی نهاد رهبری، موسسه فرهنگی هنری قدرولایت، خانه کتاب و ادبیات ایران و معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.