باید اعترافات و اسناد جنایات منافقان منتشر شود


باید اعترافات و اسناد جنایات منافقان منتشر شود 
۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۴:۰۲
کد خبر: ۴۷۵۴۵۵۳

دسته بندی‌: فرهنگی ، ادبیات، دین و اندیشه

احمد عطایی مدیر انتشارات «قدر ولایت» در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان در مورد برگزاری دادگاه‌های منافقین توسط قوه قضاییه، گفت: حرکت قوه قضاییه در جهت برگزاری دادگاه‌های منافقین قابل تقدیر است، اگرچه انتظار می‌رفت این مهم زودتر انجام شود، زیرا مطالبات به حق مردم و خانواده شهدای ترورها خواهان این عدالت بودند. 

وی ادامه داد: برگزاری این دادگاه‌ها آگاهی‌بخشی خصوصا برای نسل نوجوان و جوان را به دنبال داشته و لازم است تا در این زمینه قوه قضاییه اطلاع‌رسانی گسترده از اعترافات جنایت‌کاران داشته باشد. باید اسناد این رویداد مهم پخش شود و در اختیار همگان قرار گیرد تا نسل امروز بدانند که چه جلادانی در دهه شصت باعث کشته شدن ده‌ها هزار نفر از مردم مظلوم ایران شده‌اند. 

عطایی عملکرد ناشران در آگاه‌سازی جامعه درباره فرقه منافقین را مورد بررسی قرار داد و تاکید کرد: البته ناشران همواره برای شفاف‌سازی و بیان تاریخ هوشمندانه حرکت کرده‌اند و کتاب‌هایی را منتشر می‌کنند که استوار بر مدار اسناد و مدارک از رویدادها بوده، تا زمینه آگاه‌سازی برای همگان حتی بعد از گذشته چندین سال وجود داشته باشد. 

مدیر انتشارات «ولایت قدر» ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی کرمان تصریح کرد: اهالی نشر از نویسنده تا ویراستار و ناشر همگی از اقشار نخبه و آگاه جامعه هستند. آن‌ها دستاوردهای انقلاب را بر اساس دستور مقام معظم رهبری و در جهت پشتیبانی از جهاد تبیین دنبال کرده و می‌کنند. به همین دلیل کتاب‌هایی که تولید می‌کنند، رویکرد منافقین و حرکت‌های تروریستی، ابتدای انقلاب تا به امروز را بررسی می‌کند. 

وی در پایان تشریح کرد: کتاب‌های زیادی از جنایت‌های داعش و عملکرد حاج قاسم در برابر تروریست‌ها منتشر شده است که می‌تواند منبع خوبی برای اطلاع از چگونگی وجود و حضور داعش در منطقه باشد. تلاش حوزه نشر بر آن است که با این ابراز، تهاجم دشمنان را ناکارآمد کند.