«او که از قبل انتخاب شده بود» منتشر شد

یکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۳

«او که از قبل انتخاب شده بود» منتشر شد

 

کتاب «او که از قبل انتخاب شده بود» منتشر شد. این کتاب که مجموعه دست نوشته‌های شهید «فاضل شیرالی» است، توسط موسسه فرهنگی هنری قدر ولایت منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ کتاب «او که از قبل انتخاب شده بود» منتشر شد. این کتاب که مجموعه دست نوشته‌های شهید «فاضل شیرالی» است، توسط موسسه فرهنگی هنری قدر ولایت منتشر گردید.

 

مجموعه دست نوشته‌های شهید فاضل شیرالی دربرگیرنده خاطراتی است که او در دوران دفاع مقدس از سال ۱۳۶۰ تا ۱۳۶۴ را به رشتۀ تحریردرآورده است. او در این دفتر مباحث مختلفی را به نگارش درآورده است خود و خاطراتی که از او به دست ما رسیده، از جهات مختلفی برای ما ارزشمند و قابلیت بررسی دارد. از طرفی حوادث و اتفاقات دوران دفاع مقدس را نشان می‌دهد و از طرفی دیگر مخاطب این پیام‌ها؛ نسلی است که کمتر جنگ را دیده و یا در مورد آن شنیده است.

 

عادل شیرالی، برادر شهید به همراه خانم نرگس شاه‌محمدی این دست‌نوشته‌ها را در دسته بندی‌های موضوعی اخلاقی، عبادی، اعتقادی، سیاسی، تحکیم روابط خانواده، یادواره شهدا ارائه کرده‌اند. این کتاب در قطع رقعی و ۱۶۸ صفحه چهار رنگ به قیمت ۱۸۰ هزار تومان توسط موسسه فرهنگی هنری قدرولایت منتشر شده است. علاقمندان به تهیه این کتاب با تلفن‌های ۶۶۴۱۱۱۵۱-۰۹۱۲۳۸۸۲۴۱۶ تماس بگیرند.