واگذاری نمایشگاه «گنجینة دفاع مقدس و مقاومت»

«این کار بزرگداشت شهیدان و کارهایی را که در اطراف این قضیه انجام می‌گیرد، نباید یک کار معمولی و عادی دانست. نه، این حقیقتاً یک حسنة بزرگی است ... هم نوشتن کتاب‌ها، هم تهیه فیلم‌ها خدماتی که در اطراف این کار با یاد شهدا و نام شهدا انجام می‌گیرد، همه کارهای خوبی است» امام خامنه‌ای 1400/7/24

بزرگداشت شهیدان و حادثة بزرگ دفاع مقدس و نیز دفاع از حرم اهل بیت(ع) یعنی زنده نگهداشتن پیام و سبک زندگی آنان، که انقلاب اسلامی را مصونیت می‌بخشد.

مؤسسه فرهنگی هنری قدرولایت، همچون سال‌های گذشته، در سالگرد دفاع مقدس، برای بزرگداشت و یادآوری درخشندگی‌های ایمانی و جهادی شهدا و خانواده‌های ایثارگر آنان، اقدام به تأمین دوره‌های کتاب‌های دفاع مقدس و مقاومت جهت برگزاری نمایشگاه‌های کتاب در سراسر کشور نموده است.

در این دوره‌ها، تعداد بیش از 60 عنوان کتاب در سه گروه سنّی کودکان، نوجوانان، جوانان و بزرگسال، تدارک دیده شده است. این نمایشگاه‌ها از تاریخ ۳۰ شهریور لغایت ۷ مهر۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

سازمان‌ها، نهادها، پایگاه‌های مقاومت مساجد، گروه‌های جهادی که داوطلب برگزاری نمایشگاه‌های «گنجینة دفاع مقدس و مقاومت هستند می‌توانند جهت شرایط دریافت این دوره‌ها، با تلفن‌های 66411151 ـ 66469958 و 09123882416 تماس حاصل نمایید.