معرفی کتاب «حسین(ع) مظهر عقل و عشق»

بایستی عشق و ارادت و محبت به سیدالشهدا(ع) با مودّت و اطاعت و پیروی از آن حضرت قرین باشد تا سعادت دنیا و آخرت نصیب علاقمندان ساحت قدسی آن حضرت و خاندان و یاران باوفایش گردد».

بر این اساس، کتاب «حسین(ع) مظهر عقل و عشق» به دنبال افزایش اقناع منطقی و عقلی ارادت و عشق به آن حضرت بوده تا ملتقای عقل و عشق در وجود پیروان سیدالشهداء بویژه نوجوانان و جوانان، کامل گردد.

آقای محسن بغلانی در 7 دفتر این بحث را تبیین و تشریح کرده است. در دفتر اول، جوهرة مودت یعنی اطاعت و تبعیت بررسی شده است. در دفتر دوم با عنوان «جلوه‌های مستانة او» شرافت‌های نسبی، اخلاقی، معنوی و همة خوبی‌های امام حسین(ع) ارائه گردیده است. در دفتر سوم شکل‌گیری کاروان کربلا و قیام سیدالشهداء؛ در دفتر چهارم چرایی قداست عاشورا؛ در دفتر پنجم درس‌های عاشورا؛ در دفتر ششم عبرت‌های عاشورا و در دفتر هفتم چرایی گریه و عزاداری برای امام حسین(ع) و ویژگی‌های مجالس و هیئت‌های عزاداری مطرح گردیده است.

مؤسسه فرهنگی هنری قدرولایت این کتاب را در 184 صفحه قطع رقعی با قیمت 50 هزار تومان منتشر نموده است. علاقمندان جهت تهیه کتاب با شماره  تلفن‌های 66411151 ـ 66469958 تماس حاصل نمایند.