گزارش استقبال مخاطبان از کتاب‌های مؤسسه فرهنگی هنری قدرولایت در سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 20 لغایت 30 اردیبهشت در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برگزار گردید. مؤسسه فرهنگی هنری قدرولایت در این نمایشگاه در دو بخش عمومی و کودکان و نوجوانان شرکت نموده و برنامه‌های متنوعی را در کنار عرضه کتاب‌های خود انجام داد از جمله رونمایی از سه کتاب دفاع مقدس و چهار کتاب تاریخ معاصر و انقلاب اسلامی، بحث و تبادل نظر با مخاطبان، مصاحبه‌های متعدد با خبرگزاری‌ها و برنامه‌های متنوع برای کودکان.

 در بخش کودک و نوجوان با نام «گُل آبی» 135 اثر با 14 اثر از چاپ اول ارائه بود که پُر فروش‌ترین آنها عبارتند از قصه‌های پروانه، آبشار اندیشه، قصه‌های بند انگشتی، مجموعه 4 جلدی قصه‌های حمید و ریحانه، مجموعه 10 جلدی یادداشت‌های یک فرشته، نویسنده کوچولو پسرانه و نویسنده کوچولو دختران.

در این بخش مجموعاً 2152 عنوان کتاب از سوی مخاطبان خریداری گردید. متوسط قیمت هر جلد کتاب مؤسسه در این بخش حدود 18 هزار و 500 تومان بوده که فاصلة زیادی با متوسط قیمت اعلام شده نمایشگاه دارد و نشان دهندة نگاه غیر کاسبکارانه و کاملاً فرهنگی و انقلابی مؤسسه به حوزة مهم کودک و نوجوان می‌باشد.

در بخش بزرگسال 220 عنوان کتاب با  18 عنوان تازه‌های نشر عرضه شده بود که پُر فروش‌ترین آنها عبارتد از: بررسی و نقد کارنامه سید محمد خاتمی، نقش روشنفکران در تاریخ معاصر ایران جلدهای 3 و 4 (بازرگان و بنی صدر)، مجموعه 3 جلدی بررسی  و نقد کارنامه حجت‌الاسلام هاشمی رفسنجانی، دوره 5 جلدی در مشروطه چه گذشت؟ (شمیز و جلد سخت)، از قنات ملک تا بغداد، جنایات انگلیس در ایران، خانواده موفق، دهه شصت مظلوم، حسین(ع) مظهر عقل و عشق، رضاشاه در قاب 190 خاطره و حکایت.

در این بخش مجموعاً 1712 جلد کتاب از سوی مخاطبان خریداری گردید. متوسط قیمت هر جلد کتاب مؤسسه که نشانة رعایت انصاف و مراعات حال مخاطبان است حدود 62 هزار و 800 تومان می‌باشد.