رونمایی از غرفة‌های مؤسسه فرهنگی هنری قدرولایت در سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از چهارشنبه 20 اردیبهشت در مصلای تهران آغاز به کار کرد.

 

مؤسسه فرهنگی هنری قدرولایت در سی امین سالگرد تأسیس خود، در این نمایشگاه دو غرفه عمومی  و کودک و نوجوان دارد که از آنها رونمایی کرد.

غرفه عمومی مؤسسه در شبستان اصلی راهرو 14 غرفه 1 پذیرای مخاطبان می‌باشد. در این غرفه 220 عنوان کتاب در حوزه‌های تاریخ معاصر ایران و انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، دیدگاه‌های امام خمینی و رهبر معظم انقلاب اسلامی عرضه گردیده است. تخفیف کتاب‌های تک جلدی 10 و دوره‌ای 20 درصد می‌باشد.

غرفه کودک و نوجوان مؤسسه به نام «گُل آبی» در شبستان جنوبی مصلّا راهرو اول غرفه 149 قرار دارد که با 135 عنوان از خانواده‌های محترم و کودکان و نوجوانان پذیرایی می‌نماید. تخفیف در این غرفه نیز برای کتاب‌های تک جلدی 10 و دوره‌ای 20 درصد می‌باشد.

علاوه بر آن 5 بسته کتاب برای گروه‌های سنّی پیش دبستان، و دبستان دخترانه و دبستان پسرانه، نوجوان و حجاب و عفاف تدارک دیده شده که با تخفیف حدود 40 درصد به مخاطبان عرضه می‌گردد.

برای رعایت حال خانواده‌های مسجدی و مردم متدین، مؤسسه در هماهنگی با مجمع ناشران انقلاب اسلامی و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد تهران، اقدام به انتشار بُن‌های تخفیف ویژه نموده است و خانواده‌های محترم با این می‌توانند آثار مؤسسه را دردو غرفة یاد شده با تخفیف 30 درصد خریداری نمایند.

بن‌های الکترونیکی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر نهادهای نیز در این دو غرفه برای خرید کتاب معتبر می‌باشد.