همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند و مقدس اسلامی ایران، دو کتاب تاریخی برای گروه سنّی کودک و نوجوان توسط مؤسسه فرهنگی هنری قدرولایت منتشر و در اختیار مخاطبان قرار گرفت:

1ـ کتاب «مهمان بابا حسن» ویژه کودکان و نوجوانان گروه سنّی ب و ج، خانم شیوا سلامت 15 قصه دربارة شناساندن ابعاد مختلف انقلاب اسلامی نوشته‌اند که در یک مجموعه داستان به مخاطبان کودک و نوجوان عرضه شده است.

طراحی‌های این کتاب توسط آقایان مرتضی امین و علی نامور انجام شده و کتاب در قطع وزیری، چهار رنگ و 78 صفحه با قیمت 50000 تومان توسط مؤسسه فرهنگی هنری قدرولایت منتشر شده است.

عناوین برخی از این قصه‌ها عبارتنداز: رمز پیروزی، صدای دعوت خدا، با لباس مدرسه، مهمان بابا حسن، انقلاب حسینی، صحن عباس.

2ـ کتاب «فردا شب میهمان منی» توسط آقای محسن بغلانی تألیف شده است. این کتاب برای گروه سنّی 13+ سال مناسب می‌باشد. نویسنده در این کتاب تلاش کرده است واقعیت‌هایی از تاریخ مشروطه ایران را با قلم روان و مستند برای نسل نوجوان، بیان کند و نشان دهد که شخصیت برجستة این دوره «شیخ فضل‌الله نوری» با چه تهدیدها و مخاطراتی رو به رو بود و چه کسانی برای ترور او و تحمیل ارادة خود بر او تلاش نمودند و این شخصیت عالم و مجاهد چگونه در برابر همة این‌ها بویژه فشارهای دولت استعمار انگلیس مقاومت کرد و شهادت را بر تسلیم شدن ترجیح داد.

این کتاب توسط آقای محمدحسین صلواتیان تصویرگری و توسط آقای مجتبی صلواتیان گرافیک و طراحی شده ودر 32 صفحه و قطع رقعی با قیمت 35000 تومان دو رنگ منتشر شده است