بیانیه مؤسسه فرهنگی هنری قدرولایت در پی حادثه اسف‌بار و جنایات داعش در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی(ع)

 

به گزارش پایگاه خبری دانا متن این بیانیه بدین شرح است:

کد خبر: ۱۳۰۴۴۹۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۷

 

مؤسسه فرهنگی هنری قدرولایت ضمن محکوم کردن جنایات قساوت‌آمیز گروهک تکفیری داعش ـ گروه تروریستی دست‌ساز آمریکا و رژیم صهیونیستی ـ و هتک حرمت حرم مقدس حضرت احمد بن موسی (ع) به خانواده معظم شهدای این حادثه تسلیت گفته، علو درجات شهدا و شفای عاجل مجروحان را از درگاه خداون منان خواستاریم. همچنین موارد ذیل را نیز اعلام می‌نماییم:
۱-    ما هرگز دشمن اصلی یعنی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار را که دست خائن آنان پشت این حادثه و حوادث مشابه آن از جمله اغتشاشات و خرابکاری‌های اخیر وجود دارد، فراموش نمی‌کنیم. آنان ایرانی را می‌خواهند که بتوانند آن را بدوشند، همواره محتاج آنان بوده و فساد اخلاقی در آن رایج باشد، ولی چنین نخواهد شد چنانچه بیش از ۴ دهه است که آرزو به دل مانده‌اند. مرگ بر آمریکا و انگلیس هرگز از زبان ما نخواهد افتاد.
۲-    کسانی که به حضور ایران در مقابله با گروه‌های تروریستی تکفیری داعش در عراق و سوریه انتقاد یا شبهه داشتند بیدار شوند که این نمونه‌ای از جنایتکاری این گروه‌هاست و اگر در آن سامان شکست نخورده و فرو‌نپاشیده بودند سال‌ها قبل می‌بایستی در خیابان‌های پایتخت و مراکز استان‌ها شاهد جنایات آن‌ها می‌بودیم.
۳-    آن‌هایی که دست خون‌ریز دشمنان پیشرفت و آبادی و امنیت و دیانت مردم و کشور اسلامی ایران را در اغتشاشات اخیر نمی‌دیدند، اینک هیچ بهانه‌ای ندارند و حجت با این جنایت هولناک و بیانیة گروه جهنمی داعش بر آنان تمام شده است. بایستی به جبران فرصت‌هایی که برای اغتشاش و تخریب و هتک حرمت مقدسات فراهم آوردند اقدام کنند والّا مورد نفرت مردم قرار گرفته و بایستی در پیشگاه این مردم مقاوم و متدین پاسخگو باشند. مدیریت واحد اغتشاشات و این جنایت، بر کسی پوشیده نیست. 
۴-    از نیروی‌های امنیتی و انتظامی می‌خواهیم با تمام امکانات و مخصوصاً بهره‌گیری از اطلاعات و کمک‌های خبری و اطلاعاتی مردم ـ هر نفر یک مأمور اطلاعاتی و امنیتی ـ امنیت کشور را از فراتر مرز‌ها تأمین نمایند و اجازه ندهند سلاح و افراد تکفیری امکان ورود و حضور در ایران اسلامی را پیدا کنند و حسب وظیفه، از جان و مال و ناموس مردم و انقلاب اسلامی محافظت نمایند. 
۵-    از قوه قضائیه درخواست داریم با این جنایتکاران و زمینه‌سازان این جنایت‌ها برخورد قاطع و عبرت‌آموز داشته باشند و با محاکمه محاربان و زمینه‌سازان آنها، ملت را به ریشه‌های این بهانه‌ها و هدف نهایی آنان بیشتر آشنا و آگاه کنند و نوجوانان و جوانان را اقناع و مصونیت بخشند. سرعت عمل و اشد مجازات قطعاً بازدارنده است. 
۶-    نویسندگان، معلمان، اساتید، گروه‌های جهادی و مردم عزیز و مقاوم و بصیر ایران اسلامی با حفظ وحدت و هوشیاری خود و کمک به شناسایی عوامل نفوذی و تکفیری و منافقین خائن، بطور آتش به اختیار به تبیین و تشریح ریشه‌های این حوادث و مستندات حضور دشمن در پس این تحرکات و تخریبات و جنایات بپردازند و نوجوانان و جوانان را آگاه سازند. به آنان سابقة حضور آمریکا در ایران و آثار خسارت بار این حضور و عقب ماندگی‌های رژیم فاسد و وابسته پهلوی را یادآوری کنند. جنایات منافقین و باقی‌مانده‌های ساواک که منجر به ۱۷ هزار شهید شده است را تشریح کنند. بدخواهی و خیانت غرب‌زده‌های بی‌هویت و پناهنده به دشمن را توضیح دهند. حوادث سخت و گردنه‌های دشواری که انقلاب اسلامی با مقاومت و حضور مردم پشت سر گذاشته است را بازگویی نمایند. پیشرفت‌های شگفت‌آور علمی و نظامی و سیاسی را برایشان تشریح کنند. نقش بی‌بدیل رهبر معظم انقلاب اسلامی را در پیشرفت‌ها به خصوص پیشرفت علمی و فن‌آورانه و نیز مدیریت بحران‌ها و افشاگری‌های به موقع و خنثی کنندة توطئه‌ها را برایشان تبیین نمایند. 
والله معنا و ماالنصر الامن عندالله