دختران و بانوانی که خواهان اطلاعات اقناع کننده در مورد حقوق زن و حجاب هستند این کتاب‌ها را مطالعه نمایند.

اگر چه مسئله اغتشاشات اخیر و آتش بیاری رسانه‌های آمریکایی و غربی و خیانت ایرانی‌های مقیم خارج، فراتر از موضوع حجاب و بی‌حجابی بود، لیکن همین بهانه و شعار «زن، زندگی، آزادی» بحث حقوق زنان و حجاب را در سطح جامعه برانگیخت. در طول سال‌های بعد از استقرار نظام اسلامی، موضوع زنان و حقوق آنان و از جمله حجاب و نوع پوشش، همواره مطرح بوده و در مقاطعی نیز برجسته شده است. برخورد و موضعگیری قاطع امام خمینی در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در خصوص ضرورت حفظ حجاب در جامعه و در ادارات نمونة این طرح موضع در جامعه است.

مؤسسه فرهنگی هنری قدر ولایت به فراخور گسترة بحث در جامعه و ضرورت تبیین و تشریح مسئله حجاب، اقدام به تألیف کتاب‌های مناسب و توزیع آنها در جامعه نموده است که در ذیل به معرفی مختصر آنها، جهت بهره‌برداری دختران و بانوان محترم عضو خانواده بزرگ ایران اسلامی، می‌پردازیم.

1-    «حکایت کشف حجاب»: این کتاب 7 بار تجدید چاپ شده است. در بخش اول این کتاب انگیزه و سیر تاریخی کشف حجاب توسط رضاخان و رویکرد او در این اقدام را بطور مستند ملاحظه می‌کنید. اسناد خشونت رضاخان و قیام مردم در برابر اقدام او در کشف حجاب، مطلب دیگری است که در این بخش ارائه گردیده است. در بخش دوم: قیام مردم قم و مشهد و جنایات رضاخان در صحن مسجد گوهر شاد حرم مقدس حضرت رضا(ع)، به همراه مصابحه‌هایی با افرادی که شاهد ماجرا بوده‌اند مورد بررسی قرار گرفته‌اند. 

              

2-    رُمان «تنور دوستی» مخصوص دختران نوجوان که توسط خانم زینب کریمی نوشته شده است، پُلی است بین دختران امروز و دختران عصر کشف حجاب رضاخان، تا دختران امروز با اطلاع از سختگیری‌ها و خشونت‌های آن دوره برای بی‌حجابی اجباری، قدر آزادی امروز در پوشش و حجاب اسلامی را بدانند و متوجه شوند که کشف حجاب اجباری بوده است نه حجاب، چنانچه امروز در فرانسه و برخی کشورهای مدعی آزادی، اجازه تحصیل به دختران محجّبه را  نمی‌دهند و از برخی حقوق اجتماعی محرومشان می‌کنند. چاپ اول این کتاب در سال 1400 انجام شده است .       

3-    کتاب «تاج بندگی» مخصوص دختران نوجوان که توسط خانم منیره میرزائی نگاشته شده است. این کتاب در 124 صفحه توانسته است ضمن ارائه دلایل قانع کننده برای ضرورت حفظ حجاب و پوشش مناسب، به تاریخچة حجاب در کشورهای اروپایی و در ایران قدیم پرداخته و نشان داده که حجاب به شکل‌های مختلف در تمام نقاط دنیا معمول بوده و این فرهنگ مادّی‌گری و دست‌های مافیای اقتصادی سیاسی است که برای ابزار سازی از زنان، به کشف حجاب و نوعی برهنگی آنان اقدام نموده است. بخوانید و ببینید چگونه شروه مروینی محجّبه مصری را در دادگاهی در آلمان جلوی چشمان فرزند خردسالش کشتند و کسی اعتراض نکرد!! چگونه در اروپای مدعی آزادی «جنگ روسری» راه انداختند!!

در این کتاب به رابطه بین حجاب و آرامش، حجاب و زیبایی، حجاب و پاکدامنی، حجاب و امنیت، حجاب و اقتصاد از نگاه زنان عموماً غربی که به حجاب روی آورده و آن را انتخاب کرده‌اند، پرداخته شده است.

چاپ اول این کتاب در سال 1400 صورت گرفته است و مورد تأیید دفتر تکنولوژی آموزش و پروش جهت مطالعه دانش آموزان قرار گرفته است.

4-    کتاب «شخصیت و حقوق زنان» که 6 بار تجدید چاپ شده است، در 9 فصل به موضوعات مهمی پرداخته است. مباحثی چون؛ شخصیت زنان در فرهنگ غرب، کشف حجاب یعنی مهار گسختگی شهوات، جایگاه زن در اسلام و مقایسه آن با غرب، نقش زنان در تحولات اجتماعی و سیاسی و اقتصادی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، اصول و مبانی ضروری برای دفاع واقعی از حقوق زنان، الگوی زنان در نظام اسلامی و انتظارات از زنان مسلمان انقلابی، استحکام و اهمیت خانواده در اسلام و تزلزل آن در غرب، از نگاه ژرف و مستند امام خامنه‌ای مورد بررسی قرار گرفته است.        

این کتاب‌ها توسط مؤسسه فرهنگی هنری قدرولایت منتشر شده و با تخفیف ویژه در اختیار خانواده‌ها و مدارس و دانشگاه‌ها قرار می‌گیرد.

جهت تهیه کتاب‌ها با تلفن‌های 66411151 ـ 66469958 و 09123882416 آقای نوری تماس حاصل نمایید.