اخبار و رویدادها

معرفی کتاب‌های قرآنی و دعا برای ماه مبارک رمضان

یکشنبه, 04/11/2021 - 20:27
موسسه فرهنگی هنری قدرولایت کتاب‌های منتشره خود را در زمینه قرآن و علوم قرآنی، دعا و مناجات مناسب ماه مبارک رمضان را به شرح ذیل معرفی می نماید. 1- قرآن، مفاتیح و نهج البلاغه

هشدار درباره کلاهبرداری چند لایه آمریکا در وین

یکشنبه, 04/11/2021 - 20:26
تمدید مذاکرات کمیسیون مشترک برجام در وین برای سومین‌بار، این پرسش جدی را برای افکار عمومی پیش کشیده که این اقدام چقدر با خطوط قرمز و منافع ایران سازگار، یا ناقض آن است. کد خبر: ۲۱۴۲۱۶ تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۶

آقای روحانی! بر سر گرگ آب توبه نریزید!»

یکشنبه, 04/11/2021 - 20:25
حسین شریعتمداری پنج‌شنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۰، شماره ۲۲۷۱۷

آقای روحانی! برای رفراندوم سؤالی بهتر از این؟

جمعه, 04/09/2021 - 19:38
مدیر مسئول روزنامه کیهان با طرح این سوال که مشکلات اساسی کشور چیست؟ نوشت: آیا گرانی‌های افسار‌گسیخته، بیکاری، افزایش صدها تحریم جدید به تحریم‌های قبلی که قرار بود لغو بشود، دزدی‌های کلان برخی از نزدیکان مسئولان بلند‌پایه دولتی، به کارگیری جاسوسان در مراکز حساس تصمیم‌ساز و سیاست‌پرداز، متوقف کردن برنامه هسته‌ای و... آیا تمامی این موارد از مشکلات اساسی کشور نیست؟!

تجدید چاپ سه عنوان کتاب‌ نوجوان در مؤسسه قدر ولایت

جمعه, 04/09/2021 - 19:09
  سه عنوان کتاب مؤسسۀ فرهنگی هنری قدر ولایت، ویژۀ نوجوانان، که با استقبال خوب مخاطبان روبه‌رو شده‌اند به چاپ دوم رسیدند.

تعریف جدیدی از حجاب در «تنور دوستی»

جمعه, 04/09/2021 - 18:53
کتاب «تنور دوستی» تلاش دارد موضوع حجاب و اهمیت آن را فارغ از بحث‌های کلیشه‌ای برای مخاطب نوجوان خود توضیح دهد. این اثر به قلم زینب کریمی نوشته شده است. ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۱ اخبار فرهنگی اخبار ادبیات و نشر

سه کتاب موسسه در حوزه کودک و نوجوان «مناسب» ارزیابی گردید