آماده سازی 1000 بسته دیگر در «رزمایش معنوی» برای توزیع در مناطق کارگر نشین غرب و شرق و جنوب تهران بزرگ

برنامه‌ریزی موسسه فرهنگی هنری قدرولایت این بود که بتواند با حمایت گسترده نهادها و خیرین حداقل 30 هزار بسته معنوی تهیه نماید و آنها را توسط معتمدین و پایگاه‌های بسیج در 5 استان محروم کشور میان خانواده‎‌های شناسایی شده توزیع نماید. این برنامه متأسفانه تاکنون عملیاتی نشده و چنین حمایتی صورت نگرفته است لیکن با همت خیرین شخصی 300 بسته و با حمایت محدود خانه کتاب 600 بسته تهیه و در ورامین، قرچک، پیشوا و اسلام شهر توزیع گردید.

اینک با حمایت محدود بنیاد علوی وابسته به بنیاد مستضعفان 1000 بسته دیگر در حال آماده سازی است. این بسته‌ها قرار است در غرب و شرق تهران بزرگ و مناطق عمدتاً کارگر نشین توزیع شود.

این موسسه آماده است تا کمک‌ها و حمایت‌های خیرین شخصی و نهادها و سازمانهای فرهنگی کشور را جذب و در صورت تأمین مالی مورد نیاز، ناشران دیگر را در این امر خیر مشارکت داده با تقبل 50 درصد قیمت بسته‌ها توسط آنان، این بسته‌ها را در سراسر کشور در کنار بسته‌های معیشتی و کمک مومنانه ارزاق، در اختیار بخشی از خانواده‌ها قرار دهد تا در زمینه رشد معنویت و افزایش آگاهی‌ها و تعمیق اثر کمکهای مادی و معیشتی، قدم کوچکی بردارد. این اقدام می‌تواند در راستای « آتش به اختیار» ناشران و دستگاه‌های فرهنگی کشور محسوب شود.