بیانیه مؤسسه فرهنگی هنری قدرولایت در پی اقدام نابخردانة آمریکا

شیطان اکبر، آمریکای جهانخوار، بدنبال چهل سال دشمنی خشونت بار و غیر انسانی با نظام جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نهاد رسمی و قانونی پاسدار ارزشها و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را سازمان تروریستی اعلام نمود. این اقدام خلاف موازین حقوقی و بین المللی، مورد اعتراض وسیع داخلی و خارجی قرار گرفته و محبوبیت و جایگاه سپاه را افزایش داده است. نگاهی به اقدامات وخدمات برجستة سپاه پاسداران، بخوبی نشان می دهد که آمریکای جنایتکار چرا از سپاه پاسداران خشمیگین و ترسان و دست پاچه به این اقدام احمقانه رو آورده است:

- مقابله با شورشها و تحرکات مساحانه گروهکهای جدایی طلب که مورد حمایت آمریکا بوده اند و خنثی کردن تلاشهای آنها که می خواستند جمهوری اسلامی را در همان ابتدای تشکیل تجزیه و نابود کنند.

- مقابله با سازمان مجاهدین خلق (منافقین) بویژه بعد از ورود آن سازمان به فاز نظامی و شکستن شاخ آنها، این سازمان هم اکنون هم مورد حمایت آمریکا و غرب است.

- جلوگیری از لیبرالیسم سیاسی و مشی غرب زدگانی که با نفوذ در ارکان نظام در پی تغییر و استحالة نظام بوده و مزدوران نظام سرمایه داری هستند.

- بیداری اطلاعاتی و اشراف بر گلوگاههای نفوذ اطلاعاتی دشمنان و مقابله با توطئه های امنیتی دشمنان و حفظ آرامش و امنیت عمومی کشور در مرزها و داخل شهرها.

- نقش اساسی در مدیریت و فرماندهی عملیاتهای هشت سال دفاع مقدس و تقدیم شهدای بسیار برای حفظ تمامیت ارضی، حفظ نظام اسلامی و عزّت و ناموس ملّی.

- بسیج امکانات مهندسی و تجربیات دفاع مقدس در جهت سازندگی و انجام پروژهای عظیم ملّی برای پیشرفت و توسعه اقتصادی کشور همچون پروژه کم نظیر پالایشگاه ستاره خلیج فارس.

- خدمات رسانی به نقاط محروم و کم برخوردار و تلاش برای رونق اقتصادی و رفع مشکلات معیشتی مردم با تشکیل گروههای سازندگی و جهادی.

- تلاش  بی وقفه در ارتقاء توان دفاعی کشور بویژه در حوزه موشکی و پهباد و ردیابها و رادارها، که خشم آمریکا و رژیم صهیونیستی از این مقوله بیش از سایر اقدامات سپاه پاسداران است.

- حضور در بحرانهای طبیعی کشور از زلزله و سیل و کمکهای شایان و بدون چشم داشت به مردم گرفتار، همچون زلزله کرمانشاه و سیلهای گلستان و مازندران و کردستان و خوزستان.

- حضور در میادین مبارزه با تروریستهای تولید شده و تقویت شده توسط آمریکا و رژیم صهیونیستی و مرتجعین عرب منطقه که برای ایجاد کمربند امنیتی اسرائیل و شکستن محور مقاومت و محاصره نظامی جمهوری اسلامی و نا امن کردن ایران اسلامی تشکیل شده اند شکست داعش و النصره حاصل حضور شجاعانه و آگاهانه و عالمانه سپاه پاسداران در عراق و سوریه است و آمریکا با 7 تریلیون دلار هزینه در غرب آسیا، شکست و ناکامی داعش را نظاره کرده و ناچار است بزودی از منطقه خارج شود.

با این کارنامه درخشان – که بسیارخلاصه ذکر شد – به تعبیر حضرت امام خمینی، که هر نهادی و شخصیتی که بیشتر مورد حمله و هجمه دشمنان قرار بگیرد برای ایران و اسلام مفیدتر است، باید سپاه پاسداران مورد غضب و کینه توزی نظام سرمایه داری غرب و غدّه سرطانی اسرائیل و برخی کشورهای عربی که گاو شیرده آمریکا هستند، قرار بگیرد. البته سپاه پاسداران از ابتدای تأسیس همواره مورد غضب و حمله بوده است ولی اکنون، دشمنیها درباره او کاملاً آشکار شده است.

ما اقدام آمریکا را محکوم و حمایت همه جانبه خود را از غیرتمندان و دلیران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام می نمائیم و در کنار این برادران خود، با شیطان بزرگ و اذناب او مبارزه می­کنیم و همة فریادمان را بر سر آمریکا می کشیم «مرگ بر آمریکا»

از مسئولان نظام اسلامی و نمایندگان مجلس می خواهیم اقدامات متقابل، شجاعانه و جدّی و پشیمان کنند اتخاذ نمایند و از تعلّل، انفعال و ضعف بهر صورت پرهیز کنند و بدانند بفرمودة امام خمینی(ره): اگر سپاه نبود کشور هم نبود، و بخاطر رضایت برخی «تقی زاده های امروز» و غرب زده ها، اقتدار و هویت و موجودیت کشور را فدا نکنند.                     مؤسسه فرهنگی هنری قدرولایت