دیدار رئیس معاونت فرهنگی سپاه سردار نقدی از مؤسسه

روز یکشنبه 24 دی ماه سال جاری (روز گذشته)، سردار نقدی به اتفاق آقای دکتر قنادیان و آقای قاسمی، از مؤسسه فرهنگی هنری قدرولایت بازدید داشتند و در جمع کارکنان و مدیران مؤسسه حاضر شدند. در این بازدید که بیش از یک ساعت بطول انجامید، سردار نقدی و همراهان ایشان در جریان منشورات مؤسسه و فعالیتهای آن قرار گرفتند و سپس در جلسه مدیران و کارکنان مؤسسه در خصوص ضرورت تکمیل زنجیره از تولید تا توزیع و پیدا کردن راهکارهای ارتباط با مراکزی چون آموزش و پرورش و معلمان، دانشگاهها و اساتید، مساجد و ائمه جماعت، که بیشترین جمعیت کشور مخصوصاً جوانان و نوجوانان در این مراکز هستند، و توزیع کتابهای مناسب این اقشار تأکید داشتند.

ایشان در زمینه بررسیها در وزارت ارشاد و مجوزهایی که صادر می شود و بعضاً شاهد، مجوز و چاپ کتابهای تحریک کننده شهوات جنسی و القاء انحرافات سیاسی و در مقابل غیر مجاز کردن کتابهای خوب تاریخی که نقد منصفانه و غیراهانت دارند هستیم، صحبت کردند و توصیه داشتند که نسبت به این روّیه اعتراض شود.

ایشان از تلاشهای انجام شده کارکنان مؤسسه تقدیر و تفقد نمودند.

مدیر مسئول مؤسسه نیز در توضیح کارهای انجام شده در زمینة توزیع آثار مؤسسه و اثرات رکود اقتصادی عمیق بر بخش تولید و نشر کتاب در کُل کشور، به غیر مجاز اعلام شدن دو کتاب مؤسسه بدون اعلام چرایی آنها و وجود خط قرمزهای اعلام نشده در ارشاد نسبت به جریانها و اشخاص، اشاره داشتند.