چه کسانی امکانات کشور را در اختیار داشته و در نقش اپوزیسیون ظاهر شدند؟

حکایت عجیبی است که اغلب مسؤولان طراز اوّل جمهوری اسلامی، سالها امکانات کشور را در اختیار داشتند و کم و زیاد در نقش مخالف خوان و باصطلاح اپوزیسیون ظاهر شدند!! فرار بجلو برای عدم پاسخگویی به ملت!!

 

      - بنی صدر بعد از 5/1 سال ریاست جمهوری، اکنون در فرانسه در قامت مخالف نظام جمهوری اسلامی عمل می کند!

       - میر حسین موسوی که 8 سال در پست نخیت وزیری، اختیارات و امکانات کشور را در دست داشت، درسال 88 نقش رهبری کودتای مخملی ظاهر شد و اکنون در حصر خانگی است!

       - سید محمد خاتمی که 10 سال وزیر ارشاد و 8 سال رئیس جمهور بود و در دوران او مخالفان نظام اسلامی برای سکولار کردن نظام منسجم شدند، با حمایت از فتنه 88 عملاً مخالف خوان جمهوری اسلامی است!

      -  مرحوم حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی که 8 سال ریاست مجلس شورای اسلامی و 8 سال رئیس جمهور بوده و تغییر سیاستهای اقتصادی کشور به سمت اشرافیگری و تولد نوکیسه ها و سرکار آمدن تکنوکراتها حاصل تلاش اوست، در فتنه 88 نامه بدون سلام و تهدید او به رهبری و سکوتش در برابر ظلم فتنه گران به نظام و ادعای تقلب در انتخابات و عناد با رئیس جمهور منتخب، عملاً به نوعی در خدمت اپوزیسیون قرار گرفت.

      - محمود احمدی نژاد، بعد از 8 سال ریاست جمهوری و بی توجهی به رهنمودهای رهبری، اکنون در موضع طلبکار و زیر سئوال بردن قوه قضائیه و دیگران قرار گرفته و بجای پاسخگویی به نقدها، نظام را زیر سئوال می برد و آب به آسیاب دشمن می ریزد!

     - دولت فعلی عملاً با سیاه نمایی گذشته و حاشیه سازی و جدی نگرفتن اقتصاد مقاومتی و تشدید مشکلات معیشتی مردم و کنترل نکردن فضای مجازی و برخی پندارها و رفتارهایی که جوانان را گیج و از ایمان دینی و بصیرت اسلامی دور می کند، به اعتماد مردم به نظام اسلامی لطمه می زند!

 

اگر نبود اصل ولایت فقیه و رهبری عادل و شجاع و دشمن شناس و اگر نبود تعهد و ایمان و اعتماد مردم و حضورشان در صحنه هایی چون انتخاباتها و فتنه سالهای 78و88، قطعاً این بی وفاییها و بی بصیرتی ها و سیاسی کاریها انقلاب را بر باد داده بودند.