کتاب «اینجا کربلاست، پدر» منتشر گردید

کتاب عاشورایی «اینجا کربلاست پدر» به قلم  خانم  سعیده اصلاحی برای گروه سنی ب و ج نوشته شده است .

در این کتاب «فاطمه»  فرزند شهید مدافع حرم ، سردار«مصطفی صدرزاده»   از معلمش معنای «مدافع حرم»  را می­پرسد و معلم او نیز به دنبال راهی ست تا سوال فاطمه را به بهترین و کامل ترین شکل پاسخ گوید. و ضمن آرامش بخشیدن به آلام او، نقش او را در ایستادگی در برابر ستمگران زمان یادآوری می­کند.

به همین منظور اجرای نقش حضرت رقیه (س) در نمایش عاشورایی دانش آموزان دبستان  به «فاطمه» واگذار می­شود و ... ماجرای داستان شکل می­گیرد.

نویسنده­ی این کتاب  که تالیف  آثار فراوانی با موضوعات قرآنی و نیایشی برای کودکان و نوجوانان را در کارنامه­ی نویسندگی خود داشته و مجموعه­ی رباعیات عاشورایی «اذان به افق نیزه» وی جزء دوازده اثر برگزیده­ی عاشورایی سال است  این بار نیز سعی دارد به زبانی ساده و گویا ، وقایع کربلا و روز عاشورا  را در قالب قصه  نمایش  برای نسل نوپای امروز بیان کند و با کنار هم قرار دادن  شهدای کربلا و شهدای مدافع حرم به آنان گوشزد نماید که رسالت ما در برابر  قیام عاشورا به پایان نرسیده است و هنوز می توان با پیروی از امر ولایت، صادقانه به یاران امام حسین (ع) پیوست و روبه روی یزیدیان زمان ایستاد .

  ترسیم و طراحی فضای نبرد در کربلا و دیالوگ­های روشنگرانه به این اثر عاشورایی، قابلیت نمایشی بخشیده است به گونه­ای که می­تواند در مدارس توسط دانش آموزان  به صورت یک نمایشنامه­ی کامل  عاشورایی مورد استفاده قرار بگیرد.

مؤسسه فرهنگی هنری قدر ولایت در آغاز ماه محرم امسال با انتشار کتاب «اینجا کربلاست پدر» بار دیگرهم صدا با پیروان ولایت  باسرور و سالار شهیدان و  شهدای کربلا و  شهدای مدافع حرم تجدید میثاق نموده و با آرزوی پیروزی حق بر باطل به تداوم راه درخشان شهدا و امام شهدا می­اندیشد.

این کتاب به همّت و دقت آقای امیر نساجی با تصاویر بسیار زیبا و چهار رنگ، گویاتر شده است. کتاب در 36 صفحه قطع خشتی بزرگ و با قیمت  10000 تومان برای گروههای سنّی ب و ج در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.