دهمین نمایشگاه استانی گیلان

دهمین نمایشگاه استانی گیلان در ساعت 10 مورخ 17/8/93 در محل دایمی نمایشگاههای استان و با حضور آقایان: صالحی معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد علی نجفی استاندار، فاضلی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، غلامعلی جعفرزاده نماینده مردم رشت، امیر مسعود شهرام نیا مدیر عامل مؤسسه نمایشگاههای فرهنگی ایران و سایر مسئولین و علاقمندان به حوزة فرهنگ استان افتتاح شد.

نمایشگاه مذکور در یک سالن و از چهار راهرو تشکیل که غرفه قدرولایت در راهروی چهارم بشماره 47 استقرار داشت.

با توجه به دیر رسیدن کامیون کتابها، این نمایشگاه نیز همانند نمایشگاه قبلی چیدن غرفه‌ها با تأخیر و با روز افتتاحیه همزمان گردید.

علیرغم ضعف‌های موجود، تبلیغات گسترده در صدا و سیما و ترغیب مردم، استقبال نسبتاً خوبی در روزهای پایانی از نمایشگاه بعمل آمد.

ضمناً بیشترین استقبالی که از آثار مؤسسه گردید از گروه بزرگسالان از دیدگاههای امام‌خمینی(ره): امام و رفتار سیاسی، حکایتهای تلخ و شیرین از دیدگاههای مقام معظّم رهبری وظایف در شرایط فتنه، اقتصاد و عرصة اقتصادی، از تاریخ معاصر: جنگ نرم ایران و امریکا، تاریخ انقلاب 6-1 نقش روشنفکران در تاریخ معاصر، هولوکاست، دستهای شیطانی، در گروه کودک و نوجوان: پیدا کن و بچسبان 3 و 2 و 1- تیک تاک، الفبا را ببینیم، رنگین کمان الفبا، چادر زیبای من، قصه‌های شنیدنی از بچه‌های خوب، قصه‌های زندگی، گل‌های صبر، امام و بچه‌ها، سیب و مهربانی، سلام بر قرآن و...