«نارنجک دودزای» حجاریان و رفقا وسط انتخابات/ تسویه حساب حامیان مفسدان اقتصادی با رئیسی

انتخابات
کد خبر 1228840
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۹

مردم از وضعیتی که اصلاح طلبان در ۸ سال اخیر به وجود آورده اند گلایه مند هستند و حجاریان و دوستان وی به این گلایه مندی نیشخند زده و مشغول دهن کجی به مردم هستند.

عملیات روانی بانیان وضع موجود از «دیوارکشی در پیاده رو» تا «پیامک حجاب»

همتی و مهرعلیزاده نمایندگان دولت روحانی و به عبارتی نمایندگان بانیان وضع موجود در میان کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری هستند.

همتی و مهرعلیزاده نماینده جریانی است که بجای ارائه برنامه برای رسیدگی به مشکلات و مطالبات جامعه، صرفا در پی ایجاد دوقطبی سازی کاذب در میان مردم هستند؛ همان جریانی که پیش از این برجام را حلال تمامی مشکلات و از جمله آب خوردن مردم نامید...

«نارنجک دودزای» حجاریان و رفقا وسط انتخابات/ تسویه حساب حامیان مفسدان اقتصادی با رئیسی

این طیف همان طیفی است که در سال ۹۶ مدعی بود که اگر رئیسی در انتخابات پیروز شود، در پیاده رو میان مردان و زنان دیوار خواهد کشید. حالا همان طیف به رئیسی خرده می گیرد که چرا از کارخانه ها بازدید می کنی و کارگران را به سر کار برمی گردانی و چرا در مقابل رانت خواران خط قرمز نداری و...

همتی و مهرعلیزاده در مناظره اول و دوم تلاش کردند که مسئله «پیامک به بانوان بدحجاب» را به دستاویزی برای دوقطبی سازی تبدیل کرده و طرف مقابل را محکوم کنند. حال اگر از این بگذریم که اصلا طرح پیامک کشف حجاب با درخواست نیروی انتظامی و موافقت وزیر کشور اجرا شد نه قوه قضائیه!، باید به عملیات روانی بانیان وضع موجود توجه کنیم.

«نارنجک دودزای» حجاریان و رفقا وسط انتخابات/ تسویه حساب حامیان مفسدان اقتصادی با رئیسی

همتی و مهرعلیزاده نماینده جریانی است که خسارت محض برجام، خسارت هنگفت دلار ۴۲۰۰ تومانی، فساد صندوق ذخیره فرهنگیان و خسارت توتال و کرسنت را به مردم تحمیل کرد و از مدیران نجومی حمایت کرد.

یک سوال؛ اکنون دغدغه چند درصد جوانان عزیز ایرانی، پیامک حجاب است!؟ پیامک حجاب برای جوانان دغدغه است یا اشتغال و مسکن و ازدواج و تحصیل و معیشت و...

همان طیفی که استعداد جوانان ایرانی را در حد آبگوشت بزباش و قرمه سبزی می بیند و به خانه نساختن برای مردم افتخار می کند، همان طبقه ای است که خود را شهروند درجه یک و عموم مردم جامعه را شهروند درجه دو می داند و همین طیف با کلیدواژه هایی از جمله دیوارکشی در پیاده رو و پیامک حجاب در پی انحراف و تشویش اذهان عمومی است.

«نارنجک دودزای» حجاریان و رفقا وسط انتخابات  

«سعید حجاریان» نائب رئیس شورای شهر منحله اول و از دستگیرشدگان فتنه ۸۸ و از حامیان دولت روحانی، با اشاره به مناظره دوم انتخابات در توئیتی نوشت: «فضای انتخابات ۱۴۰۰ را با فضای دوره های دیگر مقایسه کنید. نظارت استصوابی باقیمانده است، چند نامزد حاضر هستند، مناظره هم داریم، اما جامعه بی تفاوت است. مردم آب به آسیاب دشمن نریخته اند، آن را به تنور انتخابات ریخته اند».

مسئله طیف تندرو اصلاح طلب، اصلا نظارت استصوابی نیست، بلکه مسئله اصلی این طیف، ناکارآمدی، سوءمدیریت، نداشتن طرح و برنامه برای اداره کشور و بی توجهی نسبت به منافع ملی و عزت مردم ایران است.

نشان به آن نشان که شورای شهر اول تهران- به نائب رئیسی سعید حجاریان- در شرایطی روی کار آمد که در پروسه ثبت نام کاندیداها و برگزاری انتخابات، هیچ خبری از نظارت استصوابی شورای نگهبان نبود.

«نارنجک دودزای» حجاریان و رفقا وسط انتخابات/ تسویه حساب حامیان مفسدان اقتصادی با رئیسی

در آن مقطع اصلاح طلبان، شورای شهر اول را به صورت کامل در اختیار گرفتند. اما جنگ قدرت در داخل شورا و فساد مالی شهردارهای وقت تهران- که با رای شورای شهر تمام اصلاح طلب انتخاب شده بودند- و حواشی روزافزون اعضای شورا و بی اعتنایی مطلق به مطالبات و مشکلات مردم در شهر تهران در نهایت موجب شد که شورای شهر اصلاح طلب تهران توسط دولت خاتمی منحل شود.

اگر اظهارنظر افراطیون اصلاح طلب درباره نظارت استصوابی و نسبت آن با شایسته سالاری و کارآمدی صحیح بود، باید شورای شهر اول تهران که امثال حجاریان در آن حضور داشتند، به یک الگوی بی نظیر از کارآمدی و رسیدگی به امور مردم در میان افکارعمومی تبدیل می شد.

حالا لازم نیست خیلی هم به سالهای گذشته رجوع کنیم. همین شورای شهر پنجم تهران که هر ۲۱ عضو آن از لیست امید(به سفارش محمد خاتمی) به شورا راه یافتند، بارها از سوی فعالین اصلاح طلب به عنوان مصداق ناکارآمدی، عدم آشنایی با مسائل شهری و سیاسی کاری معرفی شده است.

در انتخابات شورای شهر پنجم تهران هیچ خبری از نظارت استصوابی شورای نگهبان نبود. این شورا از تابستان ۹۶ تاکنون بر سر کار بوده است و ۳ شهردار برای تهران انتخاب کرد.

اگر ادعای حجاریان و همفکران وی درباره نظارت استصوابی صحیح بود، الان باید شورای شهر پنجم تهران به نمادی ویژه از کارآمدی و خدمت رسانی به مردم تبدیل می شد؛ آیا اکنون شورای شهر پنجم تهران در نزد افکارعمومی همین جایگاه را دارد!؟

مردم چه ذهنیتی درباره «محمدعلی نجفی» شهردار منتخب شورای شهر پنجم تهران دارند!؟ از نیمه سال ۹۶ تاکنون «کلید شهر تهران» در دست دوستان حجاریان بوده است. اصلاح طلبان در «کلیدداری پایتخت» چه کارنامه ای دارند!؟

مطرح کردن موضوع نظارت استصوابی توسط حجاران و رفقا، صرفا نقش نارنجک دودزا را دارد. ابزاری پر سر و صدا برای انحراف افکار عمومی از مسائل اصلی.

حجاریان و دوستان وی در طیف افراطیون اصلاح طلب هیچ نسبتی با «مسئولیت پذیری» ندارند. این طیف صدالبته هیچ اعتقادی به «جمهوریت» هم ندارد. نگاه کابسکارانه و دیکتاتورمأبانه این طیف موجب شده است که علیرغم «دِروکردن صندلی های مدیریتی در دولت روحانی»، اکنون بجای پاسخگویی به افکارعمومی، از ترفند «فرار به جلو» استفاده کرده و شراکت خود در وضع موجود را از بیخ و بن منکر شده اند و انتخابات و جمهوریت را به تمسخر گرفته اند.

مردم از وضعیتی که اصلاح طلبان در ۸ سال اخیر به وجود آورده اند گلایه مند هستند و حجاریان و دوستان وی به این گلایه مندی نیشخند زده و مشغول دهن کجی به مردم هستند.

تسویه حساب حامیان مفسدان اقتصادی با رئیسی

پیش از این تحلیلگران بارها تاکید کرده بودند که رسیدگی به پرونده اقتصادی دانه درشت ها و مفسدان کلان اقتصادی- آن هم بدون هیچ خط قرمزی در دوران ریاست سید ابراهیم رئیسی بر قوه قضاییه، بدون هزینه نخواهد بود.

کاملا مشخص بود که کارنامه رئیسی قطعا موجب هجمه گسترده نزدیکان مفسدان دانه درشت و رسانه های معاند به وی خواهد شد. حالا کاندیداهای منتسب به اصلاح طلبان در یک هم افزایی ویژه با رسانه های معاند و جریان های وابسته به مفسدان اقتصادی، به بهانه انتخابات ترور شخصیت سید ابراهیم رئیسی را کلید زده اند.

در همین راستا همزمان با هجمه ناجوانمردانه نامزدهای اصلاح طلب علیه رئیسی در مناظره انتخاباتی، BBC هم از قافله عقب نمانده و توپخانه خود را به سمت رئیسی نشانه رفته است.

«نارنجک دودزای» حجاریان و رفقا وسط انتخابات/ تسویه حساب حامیان مفسدان اقتصادی با رئیسی

در همین رابطه BBC در گزارشی با عنوان «مدرک تحصیلی ابراهیم رئیسی؛ شش کلاس یا دکترا؟» نوشت: «ماجرای مدرک تحصیلی ابراهیم رئیسی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری ایران، پس از سخنان محسن مهرعلیزاده نامزد دیگر، در جریان مناظره تلویزیونی خبرساز شد».

رسانه ملکه انگلیس در ادامه این گزارش، مدرک سید ابراهیم رئیسی را با مدرک حسین فریدون مقایسه کرده است.

رئیسی تاکنون چندین بار درباره مدرک تحصیلی خود توضیحات مستند ارائه داده است. اما کاندیداهای اصلاح طلب در کنار رسانه های معاند و وابستگان مفسدان اقتصادی اصرار دارند که این سوژه در صدر اخبار باقی بماند؛ چرا؟

«نارنجک دودزای» حجاریان و رفقا وسط انتخابات/ تسویه حساب حامیان مفسدان اقتصادی با رئیسی

برای اینکه احیای ۲ هزار واحد تولیدی و بازگشت هزاران کارگر به سر کار در دوران ریاست رئیسی، دیده نشود. برای اینکه حجم بالای عفو و تخفیف مجازات زندانیان در دوران ریاست رئیسی دیده نشود؛ برای اینکه سفرهای استانی و بازدیدهای میدانی و گفت و گوی رودر روی سید ابراهیم رئیسی با مردم به چشم نیاید.

افشاگری زاکانی از تخلف ۱۲۰۰ میلیارد تومانی دولت روحانی

«علیرضا زاکانی» کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در مناظره دوم گفت: «قبل از عید، یک روز قبل از تعطیل ۱۲۰۰ میلیارد تومان از بانک دولتی به بانک خصوصی به طور خلاف منتقل می‌شود، یعنی در مجموعه تحت نظارت بانک مرکزی. آقای همتی حوزه مدیریتی خود در بانک مرکزی را نتوانستید مدیریت کنید».

«نارنجک دودزای» حجاریان و رفقا وسط انتخابات/ تسویه حساب حامیان مفسدان اقتصادی با رئیسی

زاکانی در بخش دیگری از اظهارات خود خطاب به همتی گفت: «اگر ما کاندیدای پوششی هستیم شما کاندیدای روکشی هستید! به کسانی که یادتان میدهند چه حرفایی بزنید بگویید ما مشتشان را باز میکنیم».

وی در این مناظره گفت: «بدترین پیامک برای مردم، پیامک اقساط بانکی است».

حمله رسانه سعودی-انگلیسی  به سعید جلیلی

رسانه «سعودی- انگلیسی» ایندیپندنت فارسی در گزارشی با عنوان «سعید جلیلی، متولد کوی طلاب سوار بر آسانسور قدرت» نوشت: «درباره مذاکرات هسته‌ای بی‌حاصل سعید جلیلی در دوران دبیری شورای عالی امنیت ملی صدها نقل و شرح وجود دارد. شاید مشهورترین تصویر در دوره شش‌ساله مذاکرات جلیلی، اصرار او به حمل چمدان‌هایش پس از رسیدن به فرودگاه محل مذاکره باشد».

این رسانه ضدایرانی در ادامه نوشت: «مذاکرات هسته‌ای در این دوره به اندازه همین تصویر عجیب و غریب بود. روایت‌ طرف‌های غربی از مذاکره با جلیلی آن است که او اساسا دانشی در مورد مذاکره نداشت. تیم ایرانی با تصمیم‌های ناگهانی و با متن‌هایی پر از غلط نگارشی مذاکره می‌کردند و آنچه در جلسات رخ می‌داد یک بیانیه‌خوانی ملال‌آور و بی‌حاصل بود».

«نارنجک دودزای» حجاریان و رفقا وسط انتخابات/ تسویه حساب حامیان مفسدان اقتصادی با رئیسی

این سایت ضدایرانی از جمله حامیان اصلی تحریم مردم ایران- و از جمله تحریم داروی کودکان مبتلا به بیماری خاص- است و همیشه پای ثابت تحریک مردم به آشوب و التهاب خیابانی بوده و همواره از التهاب بازارها و از جمله گرانی دلار در ایران استقبال کرده است.

این سایت ضدایرانی همواره تلاش کرده تا مولفه های قدرت ایران از جمله توان موشکی و قدرت منطقه ای را از کار انداخته و معتقد است که ایران از هیچ دانشی از جمله دانش هسته ای نباید بهره ببرد و همواره در موضع ضعف قرار داشته و به لقمه راحت الحلقومی برای کشورهای سلطه گر تبدیل شود.

حالا همین رسانه همزمان با دفاع همه جانبه از تحریم های ضدایرانی، مذاکرات دوره جلیلی را زیر سوال می برد.

وزارت خارجه باید یک تاجر موفق بین المللی باشد

«امیر حسین قاضی زاده هاشمی» کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در جمع بندی نهایی برنامه های خود در مناظره دوم انتخاباتی گفت: «اقتصاد ما باید درون زا باشد اما باید به شدت برونگرا هم باشد. اقتصاد مقاومتی هم دقیقا همین است. وزارت خارجه باید منافع ملی و منافع اقتصادی تامین کند. به اعتقاد من وزارت خارجه باید یک تاجر موفق بین المللی باشد و سفارت ما محل انعقاد قراردادهای تجاری باشد».

قاضی زاده هاشمی افزود: «ما ۱۵۰۰ شرکت دولتی داریم که خانه خلوت دولت هاست. هر کس پیروز می شود افراد ستادش را آن جا به صورت پنهان وارد می کند و حتی دیوان محاسبات هم نتوانست رسیدگی کند. ما ولی طرح شفافی داریم تا با قضاوت اساتید دانشگاه افرادی را برای این شرکت ها انتخاب کنیم».

«نارنجک دودزای» حجاریان و رفقا وسط انتخابات/ تسویه حساب حامیان مفسدان اقتصادی با رئیسی

وی در ادامه گفت: «روی سخن من با جوانان است. جوانان منتقد وضع موجود. جوانانی که از دعوای اصولگرا و اصلاح طلب خسته هستند و می خواهند کشورشان را آباد و مقتدر ببیند. دولت سلام دولت نسل نو است. دولت سلام فراتر از حزب و جناح است. ما آمده ایم بگویم ما نسل جانشین هستیم. ما می خواهیم همه صالحان را به کار بگیریم از هر جناحی تا بعضی ها را از سفره انقلاب بلند کنیم و سفره انقلاب را بتکانیم».

با دولت های خواب آلوده خداحافظی می‌کنیم

«محسن رضایی» نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری در دومین مناظره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: «امید زمانی تحقق می‌یابد که ما یک انرژی جدیدی را در جامعه آزاد کنیم و از دولت های خواب آلوده ای که شب می خوابند و بعد قیمت بنزین را چند برابر می کنند،   مردم هم که توجیه نشده اند و در خیابان ها می ریزند و آن مشکلات برای مردم به وجود می آید. ما با دولت های خواب آلوده خداحافظی می کنیم».

رضایی افزود: «من به شما قول می دهم سال ۱۴۰۰، سال گشایش در آینده ایران و آغازی جدید است. امسال به نام مبارک حضرت ولی عصر منتسب شده و من مطمئن هستم ملت ایران با مشکلات خداحافظی خواهند کرد. "ان مع العسر یسری»".».

«نارنجک دودزای» حجاریان و رفقا وسط انتخابات/ تسویه حساب حامیان مفسدان اقتصادی با رئیسی

وی در ادامه گفت: «طرحی که برای رفع محرومیت در زندگی مردم در پیش گرفتم تحت عنوان طرح کفایت زندگی یا ایران بدون فقیر که از پنج محور تشکیل می شود را طراحی کردم. اولین مسأله یارانه ۴۵۰ هزار تومانی و مسأله دوم مسکن سهل و ارزان و مسأله سوم پرداخت حقوق نقد خانه داری به بانوان خانه دار و چهارم کسب و کار خانگی و پنجم سهام صندوق صنعت نفت ملی ایران است».

مطلبی که درباره صالح و اصلح در رسانه ها منتشر شد اعتبار ندارد

درپی درج استفتائی از حضرت آیت الله خامنه‌ای در برخی صفحات رسانه‌های اجتماعی، روابط عمومی دفتر مقام معظم رهبری اعلام کرد که هر متنی که حاکی از نوعی ورود در انتخابات باشد از طرف دفتر مردود و بی اعتبار است. مطلبی نیز که اخیراً درباره صالح و اصلح عنوان شده است، اعتبار ندارد.