دختران، این کتاب‌ها را بخوانند و سرمشق بگیرند، معرفی کتاب‌های دفاع مقدس برای نوجوانان

موسسه فرهنگی هنری قدرولایت، جهت ترویج و الگو سازی و معرفی دختران شاخص انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، اقدام به طراحی و اجرای پروژة شناسایی و جمع آوری و تدوین زندگینامه و رفتارهای  جمعی از این دختران که عموماً شهیدة انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و برخی از آنان شهیدة جبهه مقاومت جهان اسلام هستند نموده است.

این مجموعه در چهار جلد مهندسی شده است و در هر جلد آن پنج قصه از رفتار و سبک زندگی و مجاهدت های این دختران ارائه کردیده است. در این چهار جلد و مجموعاً بیست قصه، هجده دختر شاخص معرفی می ­شوند. سنین این دختران شهیده و شاخص و روایتی که از زندگی آنها انتخاب شده است، متناسب با دختران نوجوان و جوانی است که نیاز به الگوهای برجسته و درخشان دارند تا با اقتدا به آنان، به زندگی توام با سعادت و رستگاری دست یابند.

این دختران و بانوان شاخص توانسته­اند در قرن جاهلیت نوین و ماده گرایی فاقد معنویت، رفتار و سبک زندگی و مجاهدتهای زنان الگو و شاخصی چون حضرت فاطمه زهرا(س ) و حضرت زینب (س) را دنبال کرده و به جایگاه رفیع و درجه متعالی برسند. اجرای این پروژه، گردآوری و تدوین آن را جناب آقای محسن بغلانی بعهده گرفته و موفق به انجام آن شدند. طراحی و صفحه آرایی آن را جناب آقای امیر خلیلی فرد انجام داده­ اند.

علاقمندان می توانند برای تهیه این کتب با شماره تلفن‌های 66411151-09352300564 تماس حاصل نمایند.

نوجوانان، این کتاب‌ها را بخوانند تا دفاع مقدس و رزمندگان را بشناسند:

- مجموعه قصه‌های شنیدنی از بچه‌های خوب

علاقمندان می‌توانند این کتاب‌ها را با تخفیف ویژه 40 درصد خریداری نمایند.

این مجموعه با قیمت پشت جلد 79000 تومان می‌باشد که با 40 درصد تخفیف 47400 تومان عرضه می‌گردد.