برگزاری نمایشگاههای کتاب «راهبرد مقاومت» به مناسبت هفته دفاع مقدس در سراسر کشور

هدف مقاومت رسیدن به نقطه بازدارندگی در مسائل اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و نظامی است که دشمن را از تعرّض به ملت ایران در همه زمینه­‌ها منصرف کند. رهبر معظم انقلاب 98/3/14

مؤسسه فرهنگی هنری قدرولایت با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری ناشران کتابهای حوزة فرهنگ مقاومت و دفاع مقدس، در ایام هفته دفاع مقدس، نمایشگاههای کتاب را با عنوان «راهبرد مقاومت» در سراسر کشور برگزار می­‌نماید.

در این مجموعه، بیش از 400 عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس و مقاومت منتشر شده توسط بیش از ۲۵ ناشر که چاپ اوّل آنها مربوط به سالهای 94 به بعد می­باشد، جهت برگزاری نمایشگاه در اختیار برگزارکنندگان قرار می‌گیرد.

تخفیف پیش­بینی شده برای برگزارکنندگان 50 درصد قیمت پشت جلد می­‌باشد و آنان موظفند کتابها را با 40 درصد تخفیف در اختیار مخاطبان قرار دهند.

پوستر و بنر نمایشگاه بصورت متمرکز تولید و در اختیار برگزارکنندگان قرار می­‌گیرد. هزینه حمل و نقل بین شهری برای ارسال دوره­های کتاب به برگزارکنندگان و مرجوع آنها به عهده مجری طرح «مؤسسه فرهنگی هنری قدرولایت» است که از محل مابه­التفاوت 10 درصد تخفیف ناشران تأمین می­‌گردد.

این نمایشگاهها از 25 شهریور برای برگزارکنندگان ارسال و از 31 شهریور لغایت 11 مهر 1398 در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

از داوطلبان برگزاری این نمایشگاهها اعم از سازمانها، مراکز فرهنگی، پایگاههای مقاومت و مساجد دعوت می­شود جهت کسب اطلاعات بیشتر و انعقاد قرارداد، با واحد بازرگانی و توزیع مؤسسه تماس حاصل نمایند. شماره تلفنهای 66970212 ـ 66411151 ـ 66469958 و 09124493691 پاسخگوی داوطلبان برگزاری نمایشگاهها می باشد.

مؤسسه فرهنگی هنری قدرولایت