اخبار و رویدادها

امروز فلسطین مسأله اول جهان شده است / رهبر معظم انقلاب اسلامی

سه شنبه, 03/26/2024 - 20:17
دیدار اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس 1403/1/7  

جوانها جلوتر از نقشه‌ی دشمن حرکت کنند؛/ رهبر معظم انقلاب اسلامی

پنجشنبه, 03/21/2024 - 05:27
سخنرانی نوروزی در جمع اقشار مختلف مردم در اوّلین روز سال ۱۴۰۳؛ سال «جهش تولید با مشارکت مردم» بسم الله الرّحمن الرّحیم و الحمد لله ربّ العالمین و الصّلاة و السّلام علی سیّدنا و نبیّنا ابی‌القاسم المصطفی محمّد و علی آله الاطیبین الاطهرین المنتجبین سیّما بقیّة الله فی الارضین.

حضور موسسه فرهنگی هنری قدرولایت در نمایشگاه علوم قرآنی

دوشنبه, 03/18/2024 - 10:03
سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآنی در مصلای بزرگ تهران از اول لغایت ۱۴ فروردین برگزار می‌شود. موسسه فرهنگی هنری قدرولایت در این نمایشگاه با ۱۵۰ عنوان کتاب قرآنی و معارفی و انقلاب، در شبستان عمومی پذیرای علاقمندان می‌باشد.

کتاب "پزشک انقلابی" منتشر شد

سه شنبه, 03/12/2024 - 20:16
خانم افسانه حیدری در کتاب " پزشک انقلابی" با قلم شیوا و رسا در سه مبحث به زندگی و تلاش‌ها و شخصیت سه شهید بزرگ انقلاب اسلامی، پرداخته است.

4 عنوان کتاب دفاع مقدس برای سنین کودک و نوجوان منتشر شد

سه شنبه, 03/12/2024 - 20:12
دفاع مقدس در ظاهر و باطن خود از همه گونه ذخایر و گنجینه‌های ارزشمند برخوردار است. آقای حامد انتظام با نگاه موشکافانه و دقیق و قلم توانمند خود به صحنه‌ها و نکاتی از این ذخایر پرداخته و توانسته است برای کودکان و نوجوانان، این صحنه‌ها را روایت کند به گونه‌ای که علاوه بر جذابیت و آشنایی آنان با زیبایی‌های دفاع مقدس، الگوگیری از رفتار خوبان و رزمندگان و اهتمام آنها به‌خوبی‌ها و ارزش‌ها را تسهیل و امکانپذیر کرده است. آقای امیر نساجی، گرافیک و تصویرگری این کتاب‌ها را با استادی و بسیار زیبا انجام داده‌اند.

آقای خاتمی! همراهی با مردم یا همکاری با دشمن/ حسین شریعتمداری

پنجشنبه, 03/07/2024 - 06:29
حسین شریعتمداری در سرمقاله کیهان نوشت: جناب خاتمی! خودداری از شرکت در انتخابات دستورالعمل رسماً اعلام شده و اصرار شده آمریکا و اسرائیل است. مگر نیست؟! چرا همراهی و همکاری علنی خود با آمریکا و اسرائیل را همراهی با مردم! جا می‌زنید؟! به گزارش خبرگزاری فارس، حسین شریعتمداری طی یادداشتی در سرمقاله کیهان نوشت: جناب خاتمی! خودداری از شرکت در انتخابات دستورالعمل رسماً اعلام شده و اصرار شده آمریکا و اسرائیل است. مگر نیست؟! چرا همراهی و همکاری علنی خود با آمریکا و اسرائیل را همراهی با مردم! جا می‌زنید؟! متن کامل یادداشت در ادامه آمده است:

اساس کار جبهه مردم سالاری دینی مقابله با ظلم است

پنجشنبه, 03/07/2024 - 05:18
۱۴۰۲/۱۲/۱۷ بیانات در دیدار اعضای مجلس خبرگان رهبری در پایان آخرین اجلاسیه دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری(۱) بسم الله الرّحمن الرّحیم و الحمد لله ربّ العالمین و الصّلاة و السّلام علیٰ سیّدنا و نبیّنا ابی‌القاسم المصطفی محمّد و علی آله الاطیبین الاطهرین سیّما بقیّة الله فی الارضین.