گزارش نمایشگاه کتاب استان اصفهان

نمایشگاه کتاب اصفهان در سه سالن شیخ بهایی، میرداماد و نقش جهان و با 600 ناشر در 400 غرفه برگزار شد که غرفه قدرولایت در سالن میرداماد در ابعاد 12 مترو، در راهروی دوم و در موقعیت نسبتاً مناسبی قرارداشت که پس از پایان مراسم سخنرانی مسئولین در افتتاحیه، از غرفه مؤسسه بازدید و پیرامون کتاب­های کودکان و آثار منتشره سئولاتی مطرح کردند که پاسخ لازم ارائه گردید.

یکی از مهمترین ویژگی­های یازدهمین نمایشگاه کتاب اصفهان در مقایسه با دوره­های قبل حضور پر رنگ خبرنگاران حوزه فرهنگ از چند رسانه در محل نمایشگاه بود که در چند نوبت از
 خبرگزاری­ها اقدام به تهیه خبر از غرفه­های کتاب خصوصاً از غرفه قدرولایت نمودند. در نمایشگاه امسال  کتاب­هایی که بیشتر مورد توجه بازدید کنندگان و مخاطبین قرارگرفت و اقدام به تهیه آنها نمودند:

در بزرگسالان ، از دیدگاه­های امام خمینی(ره) ، کتاب­های امام خمینی و رفتارسیاسی، حکایت­های تلخ و شیرین، تهذیب و تزکیه نفس.

در دیدگاه­های مقام­معظم­ رهبری: زمانه­ات را بشناس1 و 2، کدخدا در بن­بست، چگونه مدیریت کنیم، برخورد شایسته با جوانان.

در حوزه تاریخ معاصر: نقش روشنفکران در تاریخ معاصرایران، در مشروطه چه گذشت، تاریخ انقلاب اسلامی جلدهای 1تا8، حزب کارگزاران، حزب مشارکت، تاریخ وقایع88، مجلس ششم از تقلب تا تحصن و مشروطه از آغاز تا سرانجام.

در گروه کودک و نوجوان هم قصه­های شنیدنی از بچه­های خوب جلدهای1تا10 ، قصه­های زندگی جلدهای1تا10 ،حجاب غنچه­ها، رنگین کمان الفبا، توبگو جلدهای1تا5 ، شیر بازیگوش جلدهای1تا10، امام و بچه­ها جلدهای1تا14، سلام بر قرآن، تیک تاک، پیداکن بچسبان جلدهای1تا3، رفیق خدا، آقای مهربون و الفبا زا ببینیم