قرارداد امانت کتاب نمایشگاههای سبک زندگی ایرانی- اسلامی

«به نام خدا»

قرارداد امانت کتاب

نمایشگاههای سبک زندگی ایرانی- اسلامی

اين قرارداد طبق ماده 10 قانون مدني في‌مابين آقاي شعبان حیدری به نمايندگي از طرف مؤسسه فرهنگي هنري قدرولايت كه در اين قرارداد مؤسسه ناميده مي‌شود از يك طرف و آقاي .................................... فرزند ........................ شماره شناسنامه ................. صادره از ................. كه در اين قرارداد امين ناميده مي‌شود به شرح ذيل منعقد مي‌گردد:

 

موضوع قرارداد:

عبارتست از به امانت سپردن تعداد ........ عنوان كتاب به شرح ليست پيوستي به امين قرارداد با تخفیف 50 درصد، جهت فروش كتب فوق در نمايشگاه كتاب واقع در ............... با تخفيف حداقل 30 درصد از تاريخ 12/11/93 لغايت 24/11/93

تبصره 1: در صورت عدم تسويه حساب كامل تا زمان توافق شده در اين قرارداد به ازاء هر روز تأخير يك درصد از مبلغ تخفيف داده شده كاسته مي‌شود.

تبصره 2: مابه‌التفاوت تخفیف 50 درصد امانت مؤسسه به امین و فروش امین به مردم (30 درصد)، بابت دستمزد و هزینه‌های امین می‌باشد.

تعهدات طرفين قرارداد:

  1. طرفين توافق نمودند جهت تضمين حسن‌انجام تعهدات از سوي امين يك فقره چك به مبلغ ......................... ريال به شماره ............................ عهده بانك ............................. به مؤسسه تحويل داده شود تا چنانچه امين كتب فروش نرفته را پس از انقضاء تاريخ فوق مسترد ننمايد و يا از پرداخت وجوه كتب فروخته شده استنكاف نمايد، مؤسسه حق وصول كل مبلغ چك تضمين را خواهد داشت و امين حق هرگونه اعتراض و شكايتي را از خود سلب و ساقط نمود.
  2. طرفين توافق نمودند كتب مورد امانت از تاريخ 10/11/93 لغايت 24/11/93  نزد امين نگهداري شود و امين در مدت زمان مقرره فوق‌الذكر اقدام به فروش بنمايد.

چنانچه ظرف اين مدت كتب معنونه به فروش نرسيده يا بخشي از آنها به فروش نرسد امين مكلف است آنها را ظرف یک هفته پس از پايان قرارداد مذكور در قبال اخذ رسيد كتبي به مؤسسه مسترد نمايد و حداكثر ظرف مدت 10 روز پس از اعلان قطعي صورت فروش از سوي مؤسسه نسبت به تسويه حساب كامل وجوه فروخته شده اقدام نمايد و چك موضوع قرارداد را دريافت نمايد.

  1. در صورت مغايرت كتب دريافتي با ليست مورد توافق، امين موظف است حداكثر ظرف مدت 2 روز از تاريخ تحويل، مغايرت كتب ارسالي را با ذكر جزئيات به صورت كتبي به مؤسسه اعلام نمايد. بديهي است پس از مدت مذكور اعتراضي پذيرفته نخواهد شد.
  2. در صورت آسيب ديدن كتب در زمان قرارداد و يا در زمان مرجوعي بر اثر بسته‌بندي و حمل‌ونقل نامناسب و يا هر علت ديگري، مؤسسه از قبول كتب خودداري نموده و خسارات ناشي از آن بر عهده امين خواهد بود.
  3. در زمان اجرای قرارداد در صورت دريافت سفارشي از كتابها، امين ضمن اطمينان كامل از خريد قطعي درخواست كننده، سفارش‌هاي دريافتي را به مؤسسه اعلام مي‌نمايد تا در اسرع وقت به آدرس امين ارسال شود. اين كتابها به صورت فروش قطعي خواهد بود و قابل ارجاع و پس دادن نيستند.
  4. هزینه ارسال کتب به عهده مؤسسه و هزینه برگشت مرجوع کتابها به عهدة امین می‌باشد.
  5. در صورت عدم ارسال کتابهای فروش نرفته در موعد مقرر، امین نمی‌تواند ادعایی نسبت به تحویل آنها از سوی مؤسسه داشته باشد.

اين قرارداد در دو نسخه تهيه و تنظيم گرديد و هر دو نسخه حكم واحد دارند.

 

 

امضاء امين

 

 

آدرس محل برگزاري نمايشگاه .............................................................................................................................................................................

...............................................................................................................................................................................................................................

تلفن ثابت ..................................... تلفن همراه .........................................